Prisoner of doom

Hej Onsdagförmiddag. Idag är det dåligt väder ute, men gör absolut ingenting då jag jobbar eftermiddag! Molnen har matchat mitt schema. Hell yeeah. Imorrn får det vara vilket väder det vill, ska ändå till sjukhuset.

Brännan har släppt lite, bara runt bröstet den är illröd. Bajs vad obekvämt det är. Som ni ser barn, starka solarium är inte bra för er! Man kan dö. Hoppas inte jag dör. Hah! Nej, men seriöst. Kommer vakna upp imorrn med ett badass födelsmärke över hela magen.

Nu är det strax jobb. See ya laters!

Permanent deep scars.
Extremely sharpened instruments.
Courage is necessary.
Survival in this tournament.
Tomorrow's a new day.

XXX

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0