Muffinshelvete!

Stått i 2 timmar nu & bakat muffinsjävlar! Man tror det är muffinsen som ska vara det svåra, men nej det är den där jävla frostingen jag haft problem med! Den tog över en timme, gjorde enligt ett recept men frostinghelvetet blev aldrig tjockt! Så hällde i maizena som in i helvete.

Kom på att det bara blir tjockt när man kokar upp, så kokade upp frostingen. Slutade med att den blev helt klumpig & smakade lite gröt. Men jag chansade & kletade på skiten! Förhoppningsvis smakar det bättre när den kallnat. Tur min man inte är kräsen.

Baka är fan jobbigt, laga mat är mycket enklare & roligare.

Nu ska jag strax hoppa in i duschen & slänga i hårinpackning. Efter det blir det ögonbrynsfärgning! Imorrn är det fredag, underbart!

XXX
Bajs.
Stinkiga muffins. Bäst för dem att de smakar!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0