Min säd.

Nu ska jag strax krypa ner i min säng. Den är nybäddad med färska lakan! Mmmm-hmm! Trots att jag inte ska upp någon speciell tid imorrn, måste jag ändå se till att lägga mig i hyfsad tid & komma upp. Mitt nya jobb blir jobbsökande, kolla upp kurser på Högskolan m.m. Nu måste här hända saker! Fast just imorrn blir det nog bara att skriva ut CV, sen inhandla vin inför kvällen.

Sått mina timjanfrön idag. Jag hällde på alla frön i en kruka. Hoppas det gick bra för fröna... på baksidan såg det ut som att de ville ha några millimeters mellanrum. Men de var ju så småååå... massa timjan till Jenize! Jag vill ha en skog med timjan i min lilla kruka. Hoppas de rört på sig tills imorrn...

Och hoppas att den jävla bajssnön har försvunnit! Jag trodde det var vår, hade nästan börjat klä av mig. Säger ju det, finns ingen Gud.. 
Who can't feel me inside
You can't tell me real men don't cry
Let's not pretend in the end we don't do,
I hope when I go they send me up high.

XXX
Naw.
Kolla vad glad jag är, mycket stolt över min sådd.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0