In skummeslövcity

Sitter hemma i Skummeslöv & tråkar. Hade förväntat mig Sniglar & katter hemma, men alla var borta! Trodde även mitt USB skulle vara här, men inte det heller. Lämnat ett arbetsgivarintyg min chef ska fylla i, så tänkte jag stannar här i Skummeslöv så jag slipper köra tillbaka sen för att hämta det.

Lonely, I am so lonely...

Hah! Men klockan 18 kommer Mills hem till mig & trampar på min nya bigass matta! Det ser vi fram emot. Ska laga min berömda nudelwok, som ingen ännu fått smaka.

XXX
FRÄS, FRÄS!
Hittade en bild Snigl tog på mig för 1 vecka sen, chillin' at the dator!
- CHA!
Pysen är cool, vad han än gör. Fräsigaste katten in town!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0