Ful vs. Snygg

Nu har jag:
  • Slängt i hårinpackning
  • Dammsugit hela lägenheten
  • Dumpat linserna & satt på Kens lumpenbågar

Ja. Vad intressant. Man mår alltid lite bättre efter att man städat! Helt plötsligt börjar det lukta bättre med. När jag kom in i lägenheten tidigare luktade här fiskbullar. Fiskbullar är nomnom men luktar... snusk. På grund av EN odiskad fiskbulle-tallrik. Wtf?

Försökte locka hit Eve aka Räka innan, men hon hade massa ärenden i hemmet att uträtta först. Äta plankstek & kolla film med sin syrra. Trevligt... Själv sitter jag ensam framför datorn & är ful. Kanske kommer hon sen om det inte blir för sent.

Ska jobba åt räka imorrn, 14-19.15. Jag blir alltid helt störd dagen innan jag ska jobba, måååste somna i tid! Inget konstigt med det, men tycker 11 är tidigt att gå upp & får inte rubba min skönhetssömn. Längtar tills min hane kommer på Fredag, då kommer jag vara snygg & glad! Wiie*
XXX
Pose!
När man har ful-dagar mår man bättre av att kolla in snygg-dagarna.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0