Fucking disgusting

Ahhh... nu har Jenize haft en riktig heldag med sig själv! Hälften är avklarat.

  • Krukinköp - Check!
  • Jogging/promenad - Check!
  • Solning - Check!
  • Kiwiätning - Check!

Hade dock på TV:n på AFV, där en äcklig unge fräste snor precis när jag satt med min kiwi. Förstörde upplevelsen en aning... barn är för jävla ofräscha! Inte hunnit plantera ännu heller. Det tar vi senare. Frön kan vänta lite till.

Nu ska jag laga mat. Det blir nudelwok, enkelt & gott. Och billigt.

XXX
Kiwi?
En kiwi. Var det en sån jag åt? Nae.
Kiwi?
2 sådana här åt jag. Gröna & lurviga.
KIWI!!
En Kiwi!!! NAAAAAAAAWWWWWWWWWWW!!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0