Bdb = fjortisporr

Bilddagboken är fan värsta porrsidan för snorungar 12-18 (Och pedofiler över 18) Förutom jag. Jag är ingen pedofil. Jag tittar inte på barn. Bara på ankor & det vet ni.
Har kvar den för att jag raderar aldrig såna sidor. Man bara successivt glömmer bort dom istället. Men loggade in igårkväll & nu funderar jag på att radera den. Jag fick ett meddelande & blev rädd. Buäähhh...känner mig nästan våldtagen.
Bilddagboken är fan värsta porrsidan för snorungar 12-18! Och typ för pedofiler 20 år & över. Förutom jag. Jag är ingen pedofil. Jag tittar inte på barn. Bara på ankor & det vet ni.

Har kvar den för att jag raderar aldrig såna sidor. Man bara successivt glömmer bort dom istället. Men loggade in igårkväll & nu funderar jag på att radera den. Jag fick ett meddelande & blev rädd. Buäähhh...känner mig nästan våldtagen.

XXX
Eww..
Dessutom ser det ut som att ungen ska skita ner sig på bilden. Wtf?

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0