Amputera öga med sked

Lagt över 500 kr idag på mitt jävla öga. Buäähh! Ska till sjukhuset nästa vecka igen. Då försvinner ännu en 260 kronor. Detta betyder alltså att det inte blir några nya glasögon för mr. Jenny. Eller linser för den delen. Detta suger. Tur jag hade Avnoso mafiozo med mig som fick upp mitt humör.

Har nu 2 nya ögonmediciner att ta. Hoppas verkligen dom hjälper, annars vet jag inte vad jag gör. Folk säger att sjukvården är gratis i Sverige, vilken gratis?? Man betalar 100-tals kronor för att sitta i ett väntrum 4/5-delar av tiden. Stinkbaggar!

Får fortsätta gå runt i mr. Kens lumpenbågar. När ögat är läkt kommer jag inte behöva nya brills/linser, för då har jag redan blivit blind. 

XXX
Uäähh.
Skulle göra en jätteledsen min, men den blev mest konstig. Skyller på camen + dåligt lyse.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0