Alice in wonderland: Madness returns

Åhh, suttit & kollat in ett nytt Alice spel! När jag och Eve var typ 14 gick vi på Maxi & kollade bland PC-spelen. Bland de billiga hittade jag ett spel som hette "American Mcgee's, Alice in wonderland", som handlade om Alice i underlandet fast en hemsk version istället. Köpte det & blev helt kär! Det var som i en skräckfilm.

Varvade dock aldrig det, fastnade. I den åldern visste jag inte så mycket, kunde ju sökt på Internet. Hade jag orkat hade jag installerat om det & varvat det. Men verkar inte som att äldre spel fungerar på min laptop, jag & Ken testade installera Bloodrayne 2 & det funkade inte. Buääh.

Däremot kommer det ut ett nytt Alice-spel i Juni, "Alice: Madness returns", wiie! Jag älskar spel, speciellt sånt här. I'm a nerd ;)

XXX

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0