3 lax brushän

Nu ska jag sova. Eller lägga mig i sängen iallafall. Inom 5 minuter, japp. Möjligtvis 10, men inte mer! Kommer ta ett år för mig att somna, så lika bra jag börjar i tid. Synd jag inte gillar varm mjölk, skulle druckit det då. Men jag är ingen bebis, jag är en man. Nästan. Not.

Imorrn ska jag upp till banken & sätta in pengar. Varför, jag har väl inte fått några kontanter inom den närmsta veckan? Nej, men i lördags när vi var ute blev jag tydligen skelögd vid bankomaten & råkade välja 3000 istället för 300. Så barn, dricka vodka & sen försöka ta ut pengar = bad idea.

Guten nacht meine schönen majsorms ♥

XXX

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0