Sommakläder för mrJenize :D

Sovit 11 timmar inatt & fortfarande helt död. Hade så ont i kroppen igår så kändes som feber x] Ja, det är synd om mig. Jag längtar till måndag då både jag & mr. Ken är lediga tillsammans! Då ska vi förhoppningsvis sola & hitta på kul saker samt sova ihjäl oss!

Men pengar blir det nog inga problem med framöver! Redan firat min ekonomi genom att beställa hem lite från nätet, wiie! Det är nästan bättre än shopping IRL. Fick hålla mig från att beställa 1 miljon skor, men blev iallafall en byxdress & ett par jättesöta skor! Byxdressen är jätteurringad framtill, me like :)

Nu ska jag strax till jobbet in Skummeslövcity & sälja blommor. Väldigt opeppt just nu, helt död trots sovmorgon. Men det är sol ute iallafall, håll nu uppe för i helvete!

Btw, vilken vecka i sommar är det minst folk på Liseberg? Har planer för mig & min mr. Ken.
XXX
Ohh la la
Skorna är högre än de ser ut här. Håll tummarna för att båda sitter perfekt!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0