Självsvält ftw

Idag har jag inte ätit sen 8 imorse. FAN VAD JAG ÄR HUNGRIG med andra ord! Bara slängt i mig redbull på jobbet, sen en glada kossan-ost-trekant & clementin här hemma. Med andra ord har jag ätit lite.

Nej, men har haft fullt upp på jobbet, tiden har flugit iväg! Sen släppte den lilla hungerna & jag bestämde mig för att slänga i mig lite energi i form av dricka istället. I'm smarter than that egentligen, men idag ville jag vara lite olydig. Trodde min man skulle vara hemma vid det här laget, så då skulle vi käka tacos tillsammans. Men han har fått jobba över, så bara slängt i mig clementin & det så länge! Vi får se hur länge det håller, bör nog inte stå upp iallafall... hihihi. I'm bad.

NU kom min hane!! Fan vad här ska ätas, nomnomnom!!
XXX
HELLO SUNSHIINE!
Åh, vad glad jag är... galet glad kan man kalla mig. Ken brukar kalla mig för Crazy Jenny.
Bolljävel.
Har fått en boll på min haka. INGEN finne, utan en jävla boll. Antagligen Bollis som gjort mig gravid...
Crazy J
Liknar vår förra kanin, kanin Ledin. Ja, hon hette så. Vi skulle egentligen inte behålla henne, pappa kallade henne för det när hon var bebiskanin. Sen blev det så... kommer bli samma sak om jag & Ken får barn. Den kommer säkert döpas till "Bebisen" eller nåt.
Top J
Får avsluta med en snygg, sexig modellbild. För att kompensera lite för de andra... nu mår jag bra igen.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0