Me & my Ken

Jobbat & diskat idag. Så händelserik dag har jag haft! Fast lärde upp en ny tjej i kassan idag, det var trevligt. Förutom att jag är världens sämsta lärare, jag bara babblar & babblar & babblar...
MEN nu kom Ken hem iallafall, så då händer det grejer! Idag ska vi gymma, grilla & äta glass. Omnomnom!!! Här får ni lite bilder istället på mig & min snygga määään.
XXX
Ihi.
Färdigklädd & sminkad! Bar mina überhöga skor, det gick sådär på kullerstenen...
NomNom.
Vi tog kort på vinflaskan vi skulle ge till Louise utifall vi skulle glömma ta med den..
Ohhh!
Jag & Ken tog lite cambilder innan vi drog. Vet inte vad Ken kollar på...
Heeeyaa!
- Wanna sniff my arm? - No thank yo.
Retard.
Ett efterblivet barn som försökte fotografera & börjar böla samtidigt.
GNNNHH!!!
Sexiga paret, det är vi.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0