Majs & bajs

Guten morgen! Sitter & käkar min frukost, problemet är att man blir så mätt på morgonen. Men på jobbet blir man hungrig igen, åhhhh vilka problem man måste dras med. MEN, idag är jag glad! För idag är ingen vanlig dag, det är min & Kens shoppingdag!! Wiie!!
FAAAN vad vi ska shoppa. Idag kommer jag go nuts i alla butiker, kläder, skor, väskor, smink & mycket mycket mer! Åhh, vad underbart. Slutar 14, så då blir det racerfart hem. Hoppas nu bara Kens bromsar han ska fixa vid 13 inte tar alltför lång tid. Men det skulle det inte!
Nej, nu måste jag på toa. Kissar nästan ner mig av upphetsning! SHOPPA!

XXX
Säxy
Ooohhh, mustacho in my face-o!
MAJSRABATT!!
Jag fick 25-kronors kupong från ICA. Sen när jag läser ser jag "Majs rabatt". Nej seriöst, har jag fått rabatt på majs?! Äntligen har år av majsälskande lönat sig!! Tog mig ett tag att förstå dom menade rabatten för månaden Maj. I'm gon' sue their asses!!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0