I lööööv juice

GUTEN MORGEN MEINE OSTFRALLS! Drog till OK Q8 imorse 5.40 & hade öppning, sen fick jag åka hem vid 8 igen. Måste ju lära mig öppning & stängning, ska göra det själv sen! Läskigt... men lite spännande sen när man väl lärt sig det. Morgnarna är dock rätt jobbiga, svårt somna i tid så man kommer upp kl 4. Min kropp vill alltid kissa minst 2 ggr nätterna jag ska upp tidigt! Grrr...

Kändes skumt åka hem så tidigt på morgonen. Ska försöka nannish lite innan jag drar till AF. Imorrn är jag 100% ledig, då ska jag ÄNTLIGEN få fixat mitt hår! Slingning & klippning, håret kommer bli överlycklig.
Och åhh, vad kul, nu la kanalerna på min TV av! Det spöregnar ute, så antagligen därför. 6:an har krånglat i 3 dagar, de får fan fixa det nu. Och nu försvann signalen på alla kanaler utom 1,2 & 4. KORV!!!
Nu ska jag vila lite. See ya later, terminators!

XXX
NA NAAA!
En morgonpose, taddaaaaaa!
Namnam.
Ni får se mig dricka juice med. Crazy juice-drinkin'.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0