Hawaiian tropic, oooohhh

Igår skulle jag & mr. Ken ha en trevlig köttkväll. Men hade så bråttom hem från jobbet så glömde att handla! Ohhnoees! Så fick springa inom Maxi istället. Men gjorde inget, fick med mig lite extra trevligt hem. Solkrämer, ansiktskräm & volympuder till håret som jag letat efter! Wiie.

Fast sen när jag kom hem såg jag på kvittot att jag betalat för 2 ansiktskrämer... åhhhh. Så måste inom Maxi idag igen efter jobbet! Typiskt.

Sen åt jag & mr. Ken fondue med oxfilé & lövbiff. Min man var duktig & hade satt ihop vårt utebord + förberedde maten nästan helt själv! Aww. Sånt måste man berömma. Ken är som en hund, pratar man bara med snäll röst & klappar fint så tror han man säger snälla saker.
Ikväll blir det partey at Louise's & utgång! Wiie x 2! Ha en trevlig lördag folks & see ya later. 

XXX
Omnom.
Mitt favoritbodybutter & solskydd samt sololja.
Min nya favoritlåt. FAVVIS!!!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0