Flumiflum

Noooooooo! Glad Jenize gick plötsligt över till ledsen Jenize. Trodde min byxdress + skor skulle vara framme nu, gått 3 arbetsdagar. Men inte fått något! Hoppas inte de försvunnit i postjävlet bara. Sen kom min man hem & meddelade att han ska jobba över till 19 typ :< Uähh.

Sen är det tråkigt att jag måste diska strax. Någon som vill komma & jobba för mig? 1 krona timme. Disken tar cirka 20 min skulle jag räkna med, men många bäckar små!

Sen borde jag väl ta mig ut på en promenad. Ätit asmkt nypotatis nu, jag är helt besatt. Speciellt i de små, små potatisarna... de sjunker ner trots full mage. Sjukt kvavt ute med! Men rätt chill stå ute & sälja grönsaker idag. Jag köpte lite körsbär, jordgubbar & sockerärtor som jag stod & nomnom:ade på. Skönt bara jobba 8.45-13.30. Majs on that!

Nu flummar jag bara iväg, gör allt för att slippa dra mig mot disken. 

XXX
Maaajs!
Innan kulturfstivalen, tillfluffad & fjunig.
Säx.
En inte fullt beredd hane, men tycker det blev ett mycket ståtligt kort ändå. Finast i Världen:)
Awww.
Mills & Daniel på Kulturfestivalen. Milla köpte chips & fick världens finaste glitterhatt :)
NajsMajs.
Såhär vackert var det på stranden i måndags. Ursäkta det rosa barnet som kom med i bilden. Blä.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0