Egoboost

Inget att göra, så tänkte jag skriver här. U like it. Ska till jobbet om 15 min, redan färsigsminkad & klar! Ovanligt, men det är en ovanlig dag. Fick reda på vad fjunfåglarna hette, Sothönor kallas de tydligen. Det var ett bra namn på mina fåglar!

Det sämsta med att käka frukost redan 11 är att man börjar bli lite småhungrig nu. Tur jag jobbar i en livsmedelsbutik, hihihoho. Eller så äter jag en ko-ost här hemma innan jag drar... hmmmmmmm. 13.37 btw!! Dags att dra då antar jag... 13.37. 

XXX
Ohhhh.
En close-up as hell. Lite halvpsyko leende sådär... gulligt!
Ahhh.
Och en helbild in le mirror. Min vita tröja har dock blivit större i armarna upptäckte jag :< Ken har säkert lånat den...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0