Ank-fåglar

Vilken härrrrrrlig morgon! Vaknade redan 9.45 & kände mig utvilad. Inte likt Jenize, men nöjd kände jag mig. Så drog upp, bryggde lite kaffe & gav mig ut på en promenad. Det var en bra promenad, för det var varmt & soligt ute. Men det bästa av allt var att jag träffade på en grupp söta fjun-ank-fåglar! Tog massa bilder.
Börjar inte jobba förrän 14, då ska jag fortsätta lära ut en tjej i kassan. Spänning i vardagen! Ser fram emot imorrn, då ska jag & mr. Ken till Väla & do some shopping! WIIIE! Ska handla ihjäl mig, har sett fram emot vår vår shoppingfredag i över 1 vecka nu.
På kvällen blir det Karsefors I believe, hoppas på fint väder! Men enligt SMHI ska det regna, vad fan är det för fel på molnen? Kill 'em. See ya l8er, birds!

XXX
Pip pip.
Såg ett par konstiga ankfåglar nere vid Glänningesjön. Jag blev fascinerad.
Hihi.
De bara gick runt där & åt gräs & pep lite då o då. De var inte så blyga heller...
NAWW!!!
Kolla så långa, små ben de hade. & ungarna var all fjuny! Awwwwww. AAAWWWW!!!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0