Forever alone..

Käkar frukost & längtar efter min mr. Ken. Han slutar 13, sen börjar jag 15. Buäääh! Har stängning hela helgen, lite segt. Men blir feta pengar av det, så ska inte klaga! Kaaching.

Igår var jag ledig, så spenderade halva dagen med Avnoso mafiozo. Körde hans bror & morbror till tågstationen i Båstad. Jag blir busig av att umgås med Avnos familj, drack COCA COLA & rökte CIGARETTER! Fick åka hem & erkänna mina synder för Ken sen. Kom då fram att även Ken druckit läsk & ÄTIT EN BROWNIE! Omg, visste inte om jag skulle kunna förlåta honom. ;)  
Sen åt jag upp min egenodlade tomat. Hade en som var helt röd & redo! Han var dock väldigt liten. Har 4 tomater till som är gröna, får göda till dem lite. Jag är en bra mamma. Ken fick också smaka, han tyckte det var jättegott! Bästa tomaten vi någonsin smakat. Önskar ni hade fått smaka med. I really do..
Fick reda på en underbar nyhet av Mills med! Ser fram emot Februari :) Ihh. Ifall ni ville veta, fastän ni inte får veta. Än. Nu ska jag fortsätta kränga i mig mat & göra mig redo inför jobbet. (Kan äta mig tjock med gott samvete för har gått ner 1,5 kg, wiie). Det har sina fördelar att bo med ett gymfreak. 
XXX
Forever Alone.
Detta är jag innan jag träffade min prins Ken.
Tomato.
Så jävla saftig. Vill att de andra tomaterna i bakgrunden ska bli inspirerade!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0