Return of the psycho

Guten morgen! Det är en trevlig morgon, förutom att jag ska iväg & jobba snart. Btw, hade inte urinvägsinfektion. Hade NJURBÄCKENINFLAMMATION :S Så måste gå på stark pencillin nu i 10 dagar, ingen alkohol & inget sex. Kan ju lika gärna skjuta mig själv ;) Brukar fuska på pencillin ibland men gör jag det den här gången kan jag behöva läggas in så får nog sköta mig. Dumma njurar.
Var ute i Måndags iallafall på Måndagsklubben, wiie! Äckligt mycket folk, men hade en trevlig kväll. Dagen efter mådde jag ganska bra, fram tills jag skulle testa ta min första pencillintablett. Blev helt snurrig & cp, sen blev jag illamående med. Så fick springa till toan några gånger... läste i efterhand på bipacksedeln att man kunde bli yr, speciellt vid alkoholintag. *Alltid läsa bipacksedel först på starka mediciner*
Snackade med min Louise i telefon igår när jag blivit bättre, hon berättade en del kul grejer x] Får en att bli glad över sitt eget förhållande, min mr. Ken är bäst! Skulle iallafall aldrig få för mig att sätta mig på hans Facebook & skriva till alla tjejer han hade som "vänner", haha! Fast kan ha & göra med hur pass bra man kan lita på varandra. Tycker synd om vissa psycobitches ;)
Nu måste jag fixa mig inför jobbet! Stadsfesten på lördag, får bli en nykter sådan. Snyft.

XXX
Majs.
- Hellu bitches, sa jag & la huvudet på sne & såg lite fräsig ut.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0