Pepp på Pepe's

HEJ HEJ HEJ! Sitter & drickar vin, blir Pepes ikväll med min arbetskamrat Amanda! De ger ut skor & goodiebags till de 99 första, så vi ska vara där tiidigt! Är dock lite halvstressad, har alla mina kläder i tvätten... får gå naken. Eller använda Kens boxer som shorts & strumpor som tubtop. I have a plan.
Men förhoppningsvis hinner de torktumlas klart till jag ska dra! 
Idag har jag varit ledig, är ledig imorrn med. Diskat & plockat lite, som en äkta hemmafru. Det är mycket som behövs göras när man bor i lägenhet. Men mysigt när det väl är fint! Kommer aldrig bli värre än mitt gamla rum i Skummeslöv iallafall. En period bodde jag bland löv & kläder (det var höst & jag hade dragit in löv på rummet). Nu har jag en man som torkar upp mina vattenpölar med sina sockar! Awwyeah. 
Ha en trevlig Onsdag, folks!

XXX
Majs.
Nawww, vad bedårande jag känner mig i mr. Kens linne! PS. He's lookin' veeery fine in that linne!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0