Njur-Jenize

Sitter & väntar på min hane. Nu kom han hem! Ska jobba stängning idag. Det gör inte så mycket för jag gillar stängning + sen är jag ledig 3 dagar. Imorrn blir det stadsfesten, wiie! Tråkigt att man inte får dricka en enda cider eller ett glas vin... vill inte tappa mina njurar ju. Hihi.

Nu gör min man nypotatäter till mig. Vill käka nåt innan jobbet. Skulle käkat 2 ägg + müsli imorrse, men ena ägghelvetet sprack. Så jag blev ledsen & dissade det. Så kommer bli hungrig igen, tack vare det ena ägget. Buäääähhh. Känner mig intressant idag..
XXX
Meow.
Aaaaww yeeeah.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0