Julafton

Nu är jag hemma på riktigt! I mitt bo. Har dock gått o blivit sjuk, så därför jag inte orkat prata med dig blogg. Körde hem från Mr. Ken igår, efter 10 dagar tillsammans! Kunde inte gått bättre :) Världens bästa vecka ever! Kylan brände verkligen i en när man kom hem. Vill ha värme året om!

Har tagit en del bilder, så dom får läggas upp sen. Ska försöka senare idag, men är trött just nu. Måste packa upp mina bajsresväskor med... det är synd om mig.

Det jag har att se fram emot nu är att jag flyttar om 25 dagar! Klad Jenny.

Nu får ni lite Julbilder istället.

XXX
Julmad.
Jag & SnigL gjorde egen Julmat dagen innan Julafton.
SnigL.
Sniglen på självaste Julafton i en mycket kontrastrik bild.
Waff waff!
Jaffa & Golden hund nr. 2 Nappe var svåra att få kort på tillsammans.
Vovv.
Nappe förstår inte hur Jaffa orkar vara så uppspelt.
Yeey!
När Tomten kom var det hundarna som snabbt samlades runt honom!
Paket!!
Liam ber iväg sitt stora paket & Nappe hämtar sitt.

God Jul, hund!
Nappe hämtar paket hos Jultomten. Sen blev det inga fler kort för den här dagen!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0