Så jävla nöjd!

Ångrar inte ett dugg att vi gav oss iväg! Hittade världens fynd på IKEA, ett snyggt matbord + stolar för 195 kr!! Fattar inte hur det kunde vara så billigt och samtidigt vara så snyggt! Jag var tvungen att ha det. Direkt. Släpade skyltexemplaret genom affären.. naee. Tog det på lagret sen.

Önskar jag hade haft min starke man med mig, en stor vagn & all tid i Världen, så hade jag
plockat halva butiken!

I IKEA-restaurangen blev det paus med köttbulle-tallrik. När jag letar bord, kollar jag
efter SnigL & ser henne balansera brickan på en hand samtidigt som hon försöker ta
lingondricka. Ser sen i slowmotion hur tallriken glider av brickan & faller i golvet. Vilken
panik hon fick. Men mr. Jenice von king fixade en ny! Jag kan sånt. Köttbulle-tallrikar.

Nu vill jag flytta. Känner mig helt redo! Får inte plats i mitt rum, här är för trångt & 14-
årsaktigt.
Nu blir det Sims & mys. Iihh.
XXX
Sexig!
Vackraste bordet ever.
Snigl-hiss!
Vi fick ta cphissen ner. Det var en stor hiss. Vi kände oss viktiga.
VÄLA
På Väla fyndade jag 3 glada linnen för 99, söt väska, armband, bodysplash, knästrumpor & 2 snygga kuddar på Indiska.
IKEUS
På IKEA blev det massa bra småsaker för billigt pris. Snygg lampa, silvrig grej att ha i köket & hänga saker på, cocktailglas, vinglas, snygga tallrikar m.m. Det söta durkslaget hittade jag på Indiska!
- Mjaaaoo!
När jag kom hem ville katterna ha uppmärksamhet. De nästan samarbetade!

Kommentarer
Postat av: Josse

TA BORT DEN BILDEN PÅ MIG! Eller klipp bort mig, om INTE så lägger jag upp en ful bild på dig. Ser ju hemsk ut.........................

2011-01-25 @ 15:02:49
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Postat av: Jenny <3

Shut da fuck app, fjårtizgörl.

2011-01-25 @ 15:31:08
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: Josse

Man svarar på MIN blogg.. TA BORT DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! annars.. kommer där snart upp en bild på dig som du inte lär gilla :)

2011-01-28 @ 22:02:22
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0