PP = Promenix-Problem

Godmorgon mina små frukostflingor! Idag vaknade fru Jenize hyfsat i tid, 11.30 ;) Börjar ju jobba 14 idag, men vill hinna ha lite mys-tid innan man drar också. Sitta vid datorn & lyssna på musik är min mys-tid! MYSIGT för bövelen. 

Kommer bli tråkigt behöva köra till jobbet sen när jag flyttar (6 dagar kvar!!), älskar ju mina små promenader till & från jobbet. Men om jag jobbar i affären till sommaren kan jag kanske cykla, det är ju bara 1 mil... Sätter mig inte på en cykel nu iallafall, den kan ju halka på den hala marken.

Nu måste jag börja fixa mig. See ya'll l8er ♥

XXX
Björn.
Vaknade upp av att solen lyste & att jag var en panda.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0