Okänt folk i mitt hus

Sitter & väntar på att kunna fixa käk. Pappa har en bankgubbe i köket, jag vill inte vara där då. Jag gillar inte att ha okänt folk i hemmet. Dom blir säkert vänner för det, pappa kommer bjuda han på kaffe & kaga. Po en tursdag. Sen får Jenny aldrig någon mat.

Har betalt in min hyra idag (wiie!) och inhandlat vin inför helgen. Feelin' good! Imorrn är det fredag. Kan nästan känna lukten av den... fredagen. Mr. Ken kommer imorrn. Nawwww, mr. Ken!! ♥

Fixar mina naglar så länge. Dom vill ha glitter på sig så de kan få känna sig fräsiga i helgen.

XXX

Akon gör låten lite mer gay på något sätt, men gillar ändå.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0