Nya stjärntecken

Nu är jag helt plötsligt en vattuman! Wtf? Jag vill ju fortsätta vara en liten fisk. Fisk är ett mycket roligare ord. Dessutom är jag ingen man. Vatten är jag dock ett fan av.

Men tydligen så har stjärnorna flyttat sig (klicka), så stjärnteckena stämmer inte. Tänker på alla människor som typ lever sitt liv efter stjärntecken, dom måste vara helt panikslagna! Springer runt i cirklar eller hyperventilerar i ett hörn. 

HAH!!

Haft en lite seg dag på jobbet, min sömn stördes av mardrömmar. Sen vaknade jag upp
med huvudvärk. Det försvann dock innan jobbet. Haft mycket mardrömmar om min
man nu. Det är inte kul, får mig bara att sakna honom ännu mer! Buääh.

Sen på jobbet fick jag en stor uppgift; stänga affären helt själv! Fräsigt. Och jag
klarade det. Ansvar. Vuxen. Jag. Oyeah!

Nu blir det lite sims. Måste ha en dos av det nu varje dag.

XXX
Fjårtiz.
Fick till värsta fjortisposen innan jobbet. "Cha cha bloggen! Snart ska jag tiep till
skolan tiep, tog en ful cambild innan tihiii*"
Mjao.
Här ser jag allt lite trevligare ut! Mer: "Hej mr. blogg. Nu ska jag till jobbet.
Hejdå!" Vuxen.

Kommentarer
Postat av: TC

Jag fick fortfarande va vädur =)

2011-01-20 @ 13:39:59
URL: http://theresreiman.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0