Chockad

Väntar på att mitt ägg ska bli klar. Älskar ägg på macka/knäckebröd. Åhh! Bra grejer. Ägg gör en pigg & glad. Kan göra reklam för ägg hur mycket som helst. Är så trött...

Har bråkat med min blogg & webbläsare när det kommer till mellanrum. Man gör ett mellanrum, sen när man publicerat blir det inget? Det försvinner. Wtf?! Har google chrome, som för övrigt är mycket bra. Vi ska se hur det går nu...

Är för trött för att ha något kul & skriva. Haft bästa helgen med min mr. Ken iallafall och i lördags blev det utgång med Eve :) Trevlig kväll, förutom att Eves kamera försvann & vi hittade en tjej i en snödriva. Ringde hennes föräldrar, sen tog Eve med henne hem tills hon blev hämtad av sin pappa.

Gjorde ett väldigt bra intryck för poliserna, som kom & undrade vad som hänt. När vi ska förklara att vi hittat tjejen full & liggandes i snön halkar jag & trillar framför polisen! Det var mycket pinsamt.

Har någon bild på mig & sexy Ken från helgen sen. Nu är det sminkdags!
XXX
OMG.
Blev chockad av att camen hade blixt.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0