Video med skrattande pappan

Hemma in Skummeslövcity för lite serious business. Ringde till Sveland för att fixa hemförsäkring, tjejen som jag snackade med måste tyckt jag var helt störd. Först frågade hon saker & jag svarade med att jag vet ingenting om nånting utan att mina föräldrar sagt åt mig att ringa. Sen när hon förklarar för mig, då börjar bajspappa prata i bakgrunden så jag skriker "TYST PAPPA" mitt i allt, då kan hon inte hålla sig och börjar skratta.

Sen skulle jag fixa mobilt bredband. Hittar det perfekta, blir medlem & sen är det plötsligt tillfälligt fel på sidan. Precis efter att jag lyckats bli medlem. Så nu ska jag istället in till bajsbutiken i Halmstad & fixa det. Där luktar bajs ibland, helt seriöst.

Snart har jag Internet mr. Blogg!!
XXX
Pappa petar på katt med penna & kör frågesport.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0