Internet!!!

Nu har jag införskaffat mobilt bredband! Min lycka är obeskrivbar. Mått psykiskt dåligt varje gång jag tänkt på dig blogg & att jag inte kunnat skriva i dig. Var rädd du skulle bli deprimerad & ta livet av dig.

Kopplat in mina små bebishögtalare nu med så nu känner sig datorn hemma:) And me too! Blir nästan deppig utan min fina musik.

På lördag har jag bjudit hit alla vänner, så då blir det tacos, vin & slutligen utgång! Me like. Alla har inte sett min lägenhet än, ville få iordning den först + att det inte blivit tid. But now it's oon!

Är nästan lite för hysterisk & glad nu för att kunna skriva. Skakar av glädje, varit lite halvdampig hela dagen faktiskt. Men har lite oroligheter också, har nämligen en skada på min hornhinna så har inte kunnat använda linser på 1 vecka. Fick åka till ögonläkaren för mina ögon var helt röda, sen fick jag antibiotika till ena ögat som tagit skada. Och det är fortfarande en röd fläck i det :<

Värsta med detta är för det första; Har inga glasögon som fungerar, det bästa jag har för tillfället är Kens lumpenglasögon som är för starka. Men dom fungerar att köra bil med & kolla TV. Går jag runt i dom resulterar det lätt i en billig fylla.

För det andra; Ögonläkaren kläckte den hemska nyheten att jag kanske inte kommer kunna använda linser mer. Någonsin. Jag blev väldigt chockad & ledsen. Tur han hade hällt tårframkallande medel i mina ögon under undersökningen, så jag kunde låtsas att jag inte började böla. Höll mig hyfsat bra, vilket ledde till att min hals snörde ihop sig & jag fick problem med att svälja.

Men jag är positiv, endagslinser är bra för ögonen & släpper in mycket syre så tror det ska gå ändå! Men får vila ögonen ett tag till. Hoppas det läker, så jag kan gå & kolla synen för ett par glasögon. Ska skaffa ett par fräsiga glasögon. Dom ska täcka hela ansiktet.

XXX
Iiihh!!
Såhär glad såg jag ut för någon vecka sen då jag gav mig på att slinga håret själv. Kolla så glad, fjortis & förväntansfull jag ser ut! 1 timme senare grät jag. Mer om detta i ett annat inlägg... *To be continued*

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0