Underbart.

Hej Tisdag! Käkar frukost & kokar ägg. Ska vara på mattelektion kl 12.15, sen jobb på Svens livs 14-19.15. Iiihihi! Nu måste jag hämta mitt ägg, snart gått 8 min... hatar när ägget blir stenhårt.

Mmm. Äggmagga. I lördags sov jag & Ken i vår nya lägenhet. Den är underbar! Längtar så jävla mycket tills hallen, vardagsrummet & sovrummet är färdigmålat! Vi har bestämt oss för att flytta in runt mellandagarna, då Ken förhoppningsvis är ledig. Vi blev glada över vår kökskran, för den går att vrida åt alla håll & sprutar vattnet jättehårt! Min kran här i lägenheten är helt slö när man ska spola vatten, den ba "dripp... dripp".

Har btw en liten walk-in-closet i vår nya lägenhet. Ken sa jag kunde ha den för mig själv, så tog han den andra bredvid som var mycket mindre. Wiiie!! Ska sätta in klädställningar & alla mina skor, sen leka Sex & the city. Kanske kommer få dela garderoben med ett par handdukar & påslakan, men det är helt okey med mig.

Nu ska jag sätta på 80-talsmusik, putsa till mig & jogga iväg till matten!

XXX
HAH!
Skelar iväg hårt som fan.
Snooooooooowgooooooons ft. Reef.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0