Feel like shit, but at least I feel something.

Ahh, vaknade upp helt askrasslig i halsen & hes! Försökt prata lite med mig själv, men orkade inte lyssna för jag lät så skrovligt. Kände mig lite konstig imorrse innan 7 när Ken skulle till jobbet, försökte göra mig till så han skulle tycka synd om mig. Men det behövdes inte, för min röst klarade allt helt själv. Lät som en gammal radio. Typiskt mig att bli så fjantsjuk, ingen feber eller något så jag & andra kan tycka synd om mig, däremot smulig hals & ful röst. Ingen tycker synd om någon med smulig hals. 

Men men, skönt att jag är hyfsat pigg ändå. Ken slutar 13-14 idag så vi ska hinna med allt inför flytten imorrn + Nyår. Ska packa så mycket vi kan & lämna lite saker i lägenheten, sen inom Systemet, tänkte försöka leta upp någon champange. Sen ska vi boka bord, får hoppas att allt inte är fullt än ;) Wiie!

HAH! Pappa ringde nyss & var helt skrovlig. Han hade också fått knepig hals. Båda lät helt äckliga när vi pratade. Ville bara slänga på luren. Fast papp hade mycket mer ont än mig, jag har mest obehaglig hals. Hoppas inte mitt utvecklas bara, vill helst inte få halsfluss igen... 

Nu måste jag dra & slänga tvätten i törktomlaren! Har sista tvätttiden in the Laholmia-tvättstuga idag, 10-13.
XXX
Ohlala.
Hatar när man tar kort & blir mycket fulare än man trodde man var, som när man är nysminkad & känner sig fin. Brukar bli rädd & undra vem som är den riktiga Jenny?

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0