Lite mer shöpping...

Guten fredag! Spenderade hela dagen med SnigL igår med. Vi drog en runda till Eurostop, fick köra pappa till jobbet & låna hans bil sen. Audi är fortfarande på sjukhuset. Egentligen var mina planer för dagen att diska, räkna matte & jogga. Istället åt vi på Espresso house & shoppade. Iiiihihihi! SnigL ville egentligen till Väla, men kände att jag hade slösat mer pengar än jag får då...

Efter Eurostop gick vi på en långrunda, hälsade på mamma som jobbade över. Snodde lite kuvert av henne. Det är bra när man ska skicka brev. Vill inte betala för kuvert... snodde en plastficka med, jag gillar plastfickor i olika färger. Förvara viktiga brev i. Kuvert.

Sen lagade vi lax med sås & sallad. 21.30 åkte vi för att hämta pappa på jobbet. Han var en hater i baksätet, as usual;

Jag: - Förstår inte folk som flyttar till Våxtorp, av alla ställen.
Pappa: - NAE, dom är helt sjuka i huvudet här! Det är tur det är utblandat med lite Halmstadfolk här nu, dom är inte kloka!

Hehehehe. Crazy.

XXX
AwwYeah.
Vad är det för fräsiga tjejer i spegelbilden? SnigL ser lite kissnödig ut...
Hallao.
Majs majs majs.
HEAVY METAL!
Tuffa Snigel är i farten!
Oh la la.
Vackrast.
Mmmmmmmat.
Kyckling-bacon macka & frapino för min del. SnigL körde chailatte & varm macka.
Tröja1.
Utförsäljning på JC, hittade en militärgrön skjorta för 100 kr!
Tröja2.
Billig, enkel svart tröja med knappar på H&M. Älskar svarta tröjor.
Tröja3.
Ja, jag fotade varenda tröja jag tänkte köpa. Gillar blårandiga skjortor, Ken har en liknande så nu matchar vi. Oooooohhhhh så gulligt!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0