Suited up... typ.

Cha cha lördag! Äter rostbiff & smörgåsrån. Det bästa av 2 Världar. Det enda som saknas är vin, men det sparar vi till ikväll! Ska snart iväg till nya lägenheten, efter det drar vi hem till Ken kompis & hans flickvän :) Ska ut & äta o ha filmkväll! Mycket trevligt. Eftersom vi tänkte inta lite alkohol med ska vi hämta en madrass hos pappa & sova i lägenheten. Så kan vi gå hem från dom! Eller ta bussen tillomed. Perfekt.

Kollat på serien "Awkward" på MTV sen vi vaknade typ. Eller jag iallafall, Ken har spelat sitt beloved Xbox. Hihi. Har fortfarande inte gjort min matte, jag suger... jobbar på måndag hela dagen typ, så mååååste göra den imorrn! Kanske... 

Hoppas alla har en trevlig Lördag, I know I will!

XXX
Nämen hallao.
Inviger nya skjortan. Ken loved it!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0