Sommar 2012, here I come

Varit uppe med solen idag! Typ. Vaknade kl 6, låg vaken till typ 8 sen självklart somnade jag om & var mastrött vid 9. Men drog mig upp anyways. Duktig. Hällt i mig lite kaffe & citronvatten, så ska strax ut & gå en runda. Ska in till Apartment bostad sen & hämta resten av nycklarna + fråga lite om när dom ska måla om (om de inte gjort det i veckan dvs). 

Nu ska jag ut, seeeeees!

XXX
Naww
Hittade mejlet mellan mig & Ken efter att vi träffats första gången ute i Halmstad. Minns hur glad jag var då, tänk att glädjen skulle stanna kvar så länge :)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0