Målar-Jenize

Chacha Onsdagsförmiddag! Drog mig i sängen ända till 11, somnade lite sent. För mycket bollar i huvudet (Bollis sov på mitt huvud inatt, så bokstavligen). Vaknade innan 7 imorrse av att Ken sitter på sängkanten & gullar med mig "Är du en liten daggmask i din jord?". Jag var helt nerbäddad i kuddarna & täcket. Min jord med andra ord. 

Ska fixa till mig lite strax nu & dra till Halmstad till vår nya lägenhet. Ska måla sovrummet idag :D Och kanske köket om jag hinner + spackla badrummet & städa lite. Hann bara dit en snabb runda igår, hämtade upp SnigL i Skummeslöv för hon skulle med men sen blev klockan mycket & hon skulle till Väla vid 15 så fick med mig pappa istället. Men det enda vi gjorde var att städa lite (de innan hade ju inte städat ordentligt, matfläckar i skåp & kylskåp, eww). 

Nu måste jag dra mig iväg! Bjuder på some iPhonepic's.

XXX
Majs.
Fjunig inför matteprovet igår. Fortfarande inte fått provresultatet... spännande.
Kiks.
Innan jag & SnigL drog åt vi lite kex... eller som vi kallar de i Skummeslöv, kiks!
Ewww....
Ska aldrig mer äta i Skummeslöv. Den majonnäsen åt jag av sist jag var där, tyckte den såg lite gul ut...
Aww.
Gulle-Bulle låg i sängen som vanligt & myste.
Nawww!
Kens farmor hade bakat pepparkakor åt oss & skrivit våra namn i hjärtan. Naww!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0