How to draw a cat!

Nu har jag diskat & fixat naglarna! Känns som att klockan är 16-17, men den är bara efter 14! Hohoho! Då vet man att man har lyckats med sin dag. Pappa kom förbi med målargrejer, så nästa vecka kör vi! Rasmus ska hjälpa mig måla om han är ledig de dagarna, wie! En slav, moahaha.

Dagens majs
: Känner mig fin fastän jag är asful.
Dagens bajs: Hittade inte mitt korallröda nagellack, så fick bli ljusrosa på tånaglarna... precis som de senaste 6 månaderna.

Nu ska jag bre mig några fransismackor & plugga matte. 

XXX
Noooooo.
Now that's just wrong...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0