Egopic's are good for you

Sitter i mina grå knästrumps & myser. Ska strax påbörja en bacon-kycklingsallad åt mig & mr. Käään. Sen blir det le gym! Blev inte jättemycket matte, fattar typ inget av det vi börjat med nu. Måste. Få .Hjälp. Ken kan. Prov om 2 veckor, Anna förstod heller inte så mycket av matten så känns bra att man inte är ensam iallafall! Ska plugga ihop innan provet denna gången med, kändes bra förra gången! Kanske för att vi babblade om annat 75% av tiden, men ändå ;)

Hade på Lyxfällan innan. Jag vill dö när jag kollar på det. Av ilska. En fet, gulblonderad 20-åring som typ tagit sms-lån & köpt massa prylar för skiten. Man såg på henne hur trög hon var...

Cp-tjej: - Det är ett ha-begär...
Lyxfällan: *Rotar fram en fritös ur skåpet* - Hur kan DETTA vara något att få ha-begär efter?!

Räcker väl att kolla på henne. Hon friterade säkert allt. Cp-jävel, en käftsmäll är vad såna människor förtjänar, inte hjälp. Att någon har ett spel-shoppingberoende, det kan jag köpa (HEHE, köpa), men de flesta är bara allmänt dumma i huvudet. Jag får typ sluta kolla på det, får högt blodtryck. Blir jätteupprörd.

Nu ska jag börja med maten! See ya later ♥

XXX
Oh la la.
Argt egofjun. Ken brukar hitta på olika smeknamn på mig, det nyaste är majsfjun. Någon morgon innan han skulle till jobbet vaknade jag av att han sitter på sängkanten "Är du en koalabjörn? Är du min lilla koalabjörn?" Awkward...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0