Roller-Sniglen

AAARRRGGHH! Vaknat upp med asjobbig huvudvärk & sjävklart hjälper varken frukost eller ibumetin. Uähh. Jag som tänkte plugga matte idag... blir jobbigt med huvudvärk. Tror jag måste gå ut en runda & se om det släpper. & typ göra allt annat utom matte... brukar diska & städa. Sitter jag väl med matten ritar jag.

Ken: - Nu ritar du inte va?
Jag: - ..... Nej.
Ken: - Tycker du ser lite väl koncentrerad ut. 
Var med på besiktningen till lägenheten igår, fick med mig SnigL med. Det såg fint ut, men besiktingsmannen tyckte inte de städat ordentligt så det skulle komma en städpatrull idag & fixa resten. "Städpatrull", hihi! Han sa även att eftersom tapeterna är dåliga i hallen & vardagsrummet målar Apartment bostad om det i vitt, så vi slipper fixa det själva. Gött! Det enda rum vi målar till själva är sovrummet. Fick 1 nyckel igår, hämtar resten nästa vecka! Förhoppningsvis är allt iordning innan Jul :)
Sen drog jag & Snail till stan, the big city. Kunde. Inte. Låta. Bli. Att. Shoppa. Lite. Men blev bara en svart tröja, mössa & guldringar till öronen... i Halmstad dvs. SnigL tvingade mig rolla hennes jacka i omklädningsrummet, för hon hade massa fjun på sin jacka. Rollern gnisslade som fan... det lät lustigt. Sen när vi var tillbaka i Laholm körde vi förbi SkoDon, kom på att de har ganska mycket skor där. Behöver ett par stövlar. Men hittade något ännu bättre... de PERFEKTA UGGsen!!
Perfekt höjd, perfekt färg, perfekt fodring & BRA pris! Antingen hittar man de billiga uggsen som är helt sladdriga & knappt går att ha utomhus, eller de äkta, snygga men som ligger runt 2000 kr. Kan inte lägga så mycket pengar på ett par skor nu... men dessa gick på 699 :-, verkligen precis lagom & ändå bra kvalitet! Åhhhh, vad glad jag blev. Bar runt på dom i hela affären, drog in deras söta doft genom näsborrarna & kurrade lyckligt.
Nu ska jag diska & ta en promenad sen, kanske tittar en SnigL förbi med...
XXX
Fedt.
I provrummet med nya tröjan. SnigL went cräääääzy with her face!
CHA!
Tillbaka till egna kläderna igen. SnigL hade med all sin porr i väskan...
Uh la la.
Vet inte varför bilden blev mindre... sämre kvalité? För snygga tjejer?
Duktig tjejj.
På SnigLs begäran åt vi på Mc Donald's, jag körde dock sallad & vatten. Till min förvåning valde även SNIGL vatten. Doktig!! Ingen läsk på vardagarna här inte.
UGGs.
De är lite mörkare In Real Life så att säga. Perfekta. Underbara. I love them!
Hej hatt!
Min sköna huvudbonad. Ken tyckte jag såg ut som en hamnarbetare i den. Me like.



Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0