Väntar & väntar...

Godmorgon Onsdag! Både igår & idag har jag varit en produktiv kvinna. Låter som jag försökt odla ett barn i mig, en nej! Mycket bättre, har städat lägenheten, diskat, bakat & bäddat nya lakan i sängen! Allt på 1½ dag. Jävlar vad bra.

Bakandet gick dock åt helvete, försökte göra en rulltårtejävel men den lurade mig & allt blev bara fel. Men Ken ska ändå äta upp den, för jag bakade den åt honom. Inte för att jag själv gillar socker.... mmm.... 
Nu sitter jag & väntar på Mills & Eve som bör anlända snarast. Annars stänger jag igen stället! Inget tålamod här heller, har fan jeans på mig. Onödigt, kunde ju suttit naken mycket längre. 
XXX
Wroooom!
Är cool i min soffa. Kolla vilken fräsig min, ser otroligt respektingivande ut! Åhhh.
NAW.
En close-up får ni också njuta av.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0