Tillbaka från GBG

Hej hej, cha cha, majs majs! Haft lite semester in Gothenburg med min mr. Ken. Helt underbart! Vi sov på ett jättefint hotell som hette Mornington, låg på Avenyn! Helt perfekt. Träffade på min gamla bästis Sophie, som bor i Göteborg :D 
Men ska till jobbet strax så får lägga ut bilds & skriva resten sen. Btw, one fräsy grej. En vän till ett av mina favoritband, Snowgoons, har börjat följa mig på Twitter! BigVirtuoso, tror jag har hört musik från honom innan. Känner mig cool & sånt nu. ÄLSKA TWITTER!!
XXX
That's funni.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0