G-town & Liseberg

Lite bilder från vår Göteborgsresa tänkte jag! Riktigt kul hade vi & hotellet var skitfint. Hade massa filmkanaler, så ni kan ju tänka er hur mycket porr vi kollade eller! ELLÖR?! 
Ken är bra att ha med sig på liseberg. Vi skulle åka min favorit uppsvinget, jag sa att han får paxa plats till mig medan jag slänger min väska i korgen. Han gick verkligen in för det också, han typ slängde bort alla barn som kom i vägen & splittrade en familj! Men barn är mindre än Ken & smidigare, så de små äcklena lyckades komma före ändå, så vi fick sitta på olika platser :< Men min man kämpade väl.
Sen åt vi på världens finaste restaurang, dyrt var det men asgod mat. Fick dock spränghuvudvärk så det förstörde lite. Efter det hoppade vi på fel spårvagn & åkte runt i över en timme. Tillslut hittade vi rätt iallafall, så nu kan vi det! Varför lär man sig alltid spårvagnarna precis innan man ska hem? Sista dagen hade vi värsta kollen, vi ba "Ah, nu ska vi till Nordstan så då blir det ju 6:an."
Brände pengar gjorde vi med, köpte massa kläder :D Köpte med oss Subway hem innan vi hoppade på tåget, hade jag haft råd hade jag köpt 1 år förråd av subway-mackor. Fett gött.
XXX
Woff.
Skulle gå på toa nere på Centralen, inne bakom receptionen satt en liten, liten vovve helt random på golvet. Han såg lustig ut.
MMMMMM.
Självklart åt vi på vår favoritrestaurang; Subway! Nu är jag duktig på att beställa subway.
Hotell.
Såhär såg det ut vid receptionen på hotellet! Fabolous. Tapeter med böcker på & sånt.
Rummet.
Vårt rum! Skitfint, vi blev jätteglada! Utsikt över Avenyn, fucking awesome ;D
Cocktailhour!
Chillade nån timme på rummet med TV & vin, sen drog vi ut på Avenyn! Hälsade på min vän Sophie på Kappahl.
GLASS!
Glass!! Kolla det fula barnet som avundsjukt kollar in vår glass. But it OURS!
Wrom!!
Vi åkte 50-tals bilarna, of course! Wrom wroom. Ken blev ledsen för han ville åka grönturkos bil, vi sprang allt vi kunde men ett annat barn tog den :< Fick bli rosa bil, jag var glad.


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0