Vilse in Gisletown

Det blev inga roliga bilder i Tranemo. Där var tråkigt. Men mr. Ken fick sin medicin iallafall, sen åkte vi hem till hans föräldrars stora hus på landet och myste ♥

Nu är mr. Ken på jobbet & jag har precis duschat. Var ute & gick i över en timme i Gislaved, då tog jag kort iallafall :D Hittar dock inte iPhonesladden, får fråga Ken när han kommer tillbaka... är i hans lilla lägenhet nu. Tur man har GPS på iPhonen, tappade bort mig lite halvt på hemvägen ;)

Brukar vara duktig på att orientera mig, men gick på massa ställen jag inte kände igen, bl. a. förbi en kyrkogård & in i en skog, sen runt i ett Industriområde. Blev förvirrad i slutet, sen blev jag nästan påkörd av en cykel på vägen hem! Så nu är det skönt sitta tryggt inne i lägenheten igen. Har jag tur är mr. Bejb hemma om 1 timme!

Ska försöka lägga ut mina fräsiga naturbilder sen ;) 

XXX
Whooaaa
Blev snurrig efter promenaden & efter att nästan blivit påkörd.
In löööv
Längtar efter min mr. Ken, då får man hjärtan istället för ögon.
Afro.
Jag trivs i afro, synd det ser så overkligt ut... buääh.
Hej.
Avslutar med en "normal" bild & fönat hår. Wiie*

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0