Gymnasiebetyg

Vilken trevlig dag att vakna upp till! Cuz it's FRIDAY!! Wiie! Blåsigt & mulet ute, men senare ska det bli finare & imorrn blir det sol med mindre blåst. Så då drar nog jag & Ken en runda till Halmstad för att mysa på uteserveringarna som har/haft premiär!

Ikväll får det bli fredagsmys med film & tacos möjligtvis. Ska lägga fram förslaget för mr. Ken när han anländer till mitt näste :)

Nu sitter jag & tar det lugnt med sen frukost. Kom inte ut på min morgonrunda förrän runt 12 idag, men idag har jag inga viktiga ärenden överhuvudtaget. Så ingen stress! Ahhh.... mamma kom och lämnade mina betyg innan. 2 IG:n i Matte B & Projektarbetet (Jag & Eve gjorde det på typ en vecka), däremot VG i både Naturkunskap A & B! Blev chockad, kom inte ihåg det. Är helt okeynöjd med mina betyg, hade kunnat få mycket bättre om jag bara kämpat. VG I Psykologi & Bild/form är de viktigaste för mig, mest intresserad av detta! Oh-yeah.

Nu kom pappa & SnigL förbi. Får vara lite social...

XXX
Nomnom.
Köpt nytt knäckebröd. Godaste & nyttigaste evah! Nomnom.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0