Partey on sundays, sleep all mondays!

Sitter & kollar kläder på nätet. Åhhh, vad pirrig man blir! Men måste spara mina pengar. Får vänta till skatteåterbäringen anländer, underbart!

Idag sov jag & Ken till klockan 15. Hehehe. Det får man göra om man varit ute hela natten! Åkte in till Halmstad redan runt 20.30 & satte oss på Caféet's uteservering. Träffade en vän där med :) Sen drog vi vidare till Mårtenson! Slapp betala inträde, wiie.

Dansade, drack busade & var glada där till 2.30! Sen började vi gå till Slottsmöllan där Ras-mus sagt han skulle hämta oss. När vi stått där & väntat ett tag, ringer han & säger att han är framme. Men vi ser ingen bil? Då säger det lilla fröet att han är på "raggarparkeringen" = andra sidan stan. Han trodde man kallade det slottsmöllan! Så vi fick vandra tillbaka. Motion är väl aldrig fel antar jag!

Runt 4.30 somnade vi sött ;)

Nu har min man åkt hem till Gislaved igen för att jobba lite. Saknar honom redan! Får göra lite nytta så länge, städa lägenheten & diska. Imorrn ska jag till Banken, klacka om mina lovely pumps & fixa snygga glasögon på Synsam + nya linser! Längtar efter mina pilotbågar, så stora men ändå diskreta. Ni får se sen!

Just nu gör jag 3 saker på en gång; Sitter på dator, kollar på TV & lyssnar på Swollen! Fräsig jag är, klarar av massa avancerade saker på en gång. Yeah...
XXX
Mr. J!
Yesterday I suited up! Ken & jag skrattade åt mina bilder, för huvudet såg ut som ett ägg.My maan.
En stor man i en liten lägenhet.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0