Kens miniklänning

HEY HEY HEY! Sitter på datorn & kollar Medium på TV samtidigt. Lyxigt!! Hah. Min man åkte hem för drygt en timme sen, tråkigt. Ju längre vi är tillsammans, desto mer saknar jag honom när han åker! Speciellt på kvällen när jag ska sova, sover helt enkelt bättre på min hane. Ja, ni hörde rätt. Jag gillar närhet, hade jag kunnat krypa in i honom hade jag säkerligen gjort det.

Imorrn har vi varit tillsammans i 7 månader, helt sjukt! Tiden bara flyger iväg. Känns som att det var igår vi började träffas. Tror nästan fortfarande att vi dejtar ;) But no, we're man & wife. Nästan. Naaawwww ♥

Börjar inte förrän kl 13 imorrn, ahhh. Ska försöka böka ner mig i sängen snart, så jag får sova jättemycket! Ons-Söndag blir det längre timmar & upp tidigt. Jag är en arbetsmyra, na na na :) 

XXX
Nämen hello!
Kens t-shirt passar mig bra tycker jag. Som en liten, liten klänning :)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0