Goin' to dem ankpark!

Ahh.. nästan nyss kommit hem från en lång runda. Var svårt hitta vart jag ville gå, men tillslut hittade jag en bra väg. Gick igenom en sorts park med massa fåglar. När jag gått halva promenaden tittade mr. Sol fram, så blev väldigt varm. Snart, snart kommer sommaren!

Redan börjat använda mina ballerinas typ ;)

Snart är min man tillbaka. Wiie! Imorrn åker vi tillbaka till min lägenhet igen. Saknar honom lite. Vägen mellan Gislaved & Laholm känns mycket kortare när jag får åka med min Ken.

XXX
Spegel, spegel
Tog kort i min lilla, söndriga (& smutsiga?) spegel. iPhonen är ingen systemkamera direkt.
Fågelpanik!
Hittade en liten park med massa fåglar! Skulle haft bröd med mig.
Bebisanka.
Såg en ensam fågel ligga & sova bredvid ån. Undrar om han & kråkan känner varann?
Zzzznark.
Verkade som alla ankor hade tagit en middagslur.
Qvack?
Fanns fler som sov middag. Fast dessa fåglarna uppskattade inte att jag tog kort på dom...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0