Uteservering ftw

Nu är det snart läggdags, mina barn. Har fortfarande kvar en SnigL här som ska upp tidigt, hon har tagit över min lägenhet. Men lika bra lägga sig i tid, har inget bättre för mig & måste vara pigg inför helgen med min man. Vi hoppas på fint väder, så vi kan nyttja uteserveringarna i Halmstad + ha picknick!

Japp, tror vi är världens bästa kärlekspar. Ever! Vi är vackra.

Har kissproblem på kvällarna. Seriöst. Jag kissar hela, hela tiden! Kissar innan jag lägger mig, rullar runt lite sen måste jag gå igen. Kanske för att jag dricker 10 liter vatten på kvällen. Men tycker allt borde komma på en gång då! Inte dela upp sig i småmängder. Jag blir arggggg.

Nu är det läggdags. Måste kissa först.

XXX
Wiie*
M to the A to the J to the S! Vad blir det? MAJS. 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0