Talang 2011 = Gay

Ahh, lördag. Äntligen! Den här helgen kommer också bli super (haha, vilket töntigt ord! Super). Igår blev det smörgåstårta & skräckfilm med mr. Ken! Såg den japanska(?) versionen av A tale of two sisters. Helt okey, men inte jätteläskig. Jag vill ha mer skräck! Amerikanska versionen var nog nästan bättre enligt mig, för en gångs skull.

Kollade på Talang 2011 med, det är alltid kul i början med dem auditions! Vi satt & blev arga. Varför gick den mesiga blonda tjejen vidare bara för att hon knappt kunde sjunga? Tönt-jury! Jag & Ken skulle suttit där. Vi hade inte släppt förbi NÅGON! Mohaha...

Nu sitter jag & försöker välja ut en bok på adlibris.com. När man köpte Rynkeby-juice kunde man klippa ut 5 märken & skicka in dom, så fick man en gratis bok ;) Jag älskar juice, så inga problem för mig! Är man fattig så får man göra så. Jag lever ett hårt liv, inga dyra böcker här inte! Har dock lite svårt att välja bok, fanns bara 20 stycken att välja mellan. Knepigt...

Snart hoppar vi in i duschen, för ikväll blir det lite fest hos Eve sen utgång! Wiie* Hoppas alla får en bra lördag!

XXX
Books!
Det var svårt att välja. Funderar på "flickvännen", lät lite spännande...

Kommentarer
Postat av: tasha

mwah!

2011-04-02 @ 16:17:43
URL: http://ellohell.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0